Zamanınızı saatlerce sosyal medya akışlarını kaydırarak mı geçiriyorsunuz? Öyleyse, dijital alışkanlıklarınızı tekrar düşünmelisiniz. Böylece sosyal medyanın nasıl zaman kaybettiren bir etkinlikten kazançlı bir iş girişimine dönüştüğünü keşfettiğiniz Sosyal Medya Fırsatları projesine hoş geldiniz. Bu girişim sayesinde sadece gerekli bilgi, beceri ve zihniyeti edinmekle kalmayacak, aynı zamanda sosyal medyanın kişisel markalaşmadan stratejik ağ oluşturmaya kadar sunduğu geniş fırsatlardan da yararlanacaksınız.
Fundacja Zdrowia i Rozwoju Czlowieka tarafından L4Y Learning for Youth GmbH ve Mevhibe Ateş Teknoloji Vakfı (MAT )ortaklığında koordine edilmektedir. AB projeleri konusunda daha fazla bilgi için diğer yazılarımız burada
Projenin Kimliği
Proje Başlığı: Your Time-wasting Life on Social Media and its Business Opportunities Inside (Sosyal Medyada Zaman Kaybeden Hayatınız ve İçindeki İş Fırsatları)
Proje Kısaltması: SM4B
İnternet Sitesi: https://socialmediabiz.eu/
Erasmus İnternet Sayfası: –
Proje Referansı: 2023-1-PL01-KA210-YOU-000159357
Kilit Eylem: İşbirliği ve pratiklerin paylaşımı için ortaklıklar
Eylem Tipi: KA210-YOU – Gençlik alanında küçük ölçekli ortaklıklar
Süre: 01/12/2023 – 31/05/2025
Sosyal Medya Fırsatları: Hedefler
Proje, gençleri sosyal medya platformları aracılığıyla mevcut olan iş fırsatları konusunda eğitmeyi ve modern işyerinlerinde başarılı olmak için gerekli beceri ve yetkinlikleri geliştirmelerine yardımcı olmayı amaçlamaktadır. Ayrıca, sosyal medya kullanımını sağlıklı ve verimli bir şekilde yönetmek için araçlar ve stratejiler sağlamaktadır. Böylece telefon bağımlılığının olumsuz etkileri hakkında farkındalık yaratmayı hedeflemektedir. Nihayetinde proje, gençleri başarılı sosyal medya girişimcileri olmaları için de güçlendirmektedir.
Faaliyetler
Proje, sosyal medya girişimciliğini geliştirmek için pilot deneme ve atölyeleri ayrıca gençleri ilgili becerilerle donatmak için yerel eğitimleri de içermektedir. Bir gençlik yarışması, katılımcıları bilgilerini yaratıcı bir şekilde uygulamaya teşvik eder. 45 röportaj da projenin etkisine ilişkin kapsamlı bir ülke raporunu oluşturan görüşleri sağlar.
Çıktılar
Proje üç anahtar çıktı sunmaktadır. Temel sosyal medya girişimciliği becerilerini özetleyen kapsamlı eğitim çerçevesi ve uygulamalı öğrenim sunan atölye çalışması. Aynı zamanda genç girişimcilerin dijital ortamda etkili bir şekilde gezinmeleri için bir yol haritası görevi gören ayrıntılı bir kılavuz sağlamaktadır. Ayrıca bu sonuçlar toplu olarak katılımcıları iş başarısı için sosyal medyadan yararlanma konusunda güçlendirmektedir.
Sosyal Medya Fırsatları: Sonuç
Sonuç olarak SM4B, sosyal medyada geçirilen zamanı işletmeler için güçlü bir araca dönüştürmek için girişimdir. Bu proje gençleri sosyal medya platformlarındaki fırsatlar konusunda eğitmektedir. Ve onları gerekli beceri ve stratejilerle donatmaktadır. Bunu yaparken de yeni nesil sosyal medya girişimcilerinin önünü açmaktadır. Ayrıca, daha fazla bilgi için lütfen proje internet sitemizi ziyaret edin ve haber bültenimizi kaçırmayın. Yazının aslına buradan ulaşabilirsiniz.